neděle 3. května 2015

Mother's Day - inspiration

Zdravím všechny, kteří zavítali na můj nový blog. Můj starý blog passengersmaniac.blogspot.cz asi mazat nebudu. Leda, že bych všechny články přesunula sem, ale to se mi nezdá jako dobrý nápad, co myslíte?

Tímto článkem bych chtěla tak nějak odstartovat tento blog. Doufám, že se vám tu bude líbit a budete se sem rádi vracet. Není to moc dlouhý článek, protože jak je známo, tak dlouhé články nikoho nebaví. Teda většinu z nás.

Jak asi víte, tak 10.5. je Den Matek. Už máte něco vymyšleného pro své maminky? Jestli ne, tak se vám snad bude líbit tahle malá inspirace a třeba něco z toho vyzkoušíte. :-)



Všechny obrázky jsou z pinterest.com a myslím, že se všechny dají zvládnou udělat ručně. Není to nic drahého a těžkého.







Máte už něco vymysleného nebo stále dumáte? :-)

7 komentářů:

  1. Ten hrneček a kupony jsou super nápad! :)
    xx Sabina

    http://thechicflair.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. My doma den matek nějak nehrotíme, většinou mamce koupíme kytku :) ale ten hrneček je moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká inspirace, já mám pro maminku víceprocentní čokoládu co má ráda, nijak to moc neslavíme, ale drobnost vždycky dáme :)
    Jinak díky za zprávu o novém blogu, moc ráda jsem se přidala ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Ten hrníček je vážne super nápad :D rozhodně to zkusím a pak pošlu fotku :D ... Máš nejakou fb stranku sveho blogu nebo tak?? http://epic-food-time.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Hrníček je klasika :) moc se mi líbí.... Přívěsek bych také mamce koupila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý článok :) inšpirácii predsa nikdy nie je dosť
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. skveli clanek, ten hrnek je fakt bozii

    OdpovědětVymazat